Get lost

Vast place to shrink your personality

Vast place to shrink your personality

As soon as man began considering himself the source of the highest meaning in the world and the measure of everything, the world began to lose its human dimension, and man began to lose control of it.

Advertisements

3 thoughts on “Get lost

  1. Das erinnert mich stark an den Moment, wo ich von Lüchow kommend zum erstenmal in München aus der U-Bahnstation “Universität” in der Leopoldstraße die Treppe hochgekommen war. Ein echtes Alice-im-Wunderland-Gefühl. ^^

    • Ja, wenn man als Landei in die Stadt kommt, kriegt man ‘ne Maulsperre bei manchem Bauten-Gigantismus. Mittlerweile, als ehemaliger Hamburger, bin ich nach spätestens 3 Tagen bedient von Massen, Hektik und Wichtigtuerei in der Großstadt. Was nichts dran ändert, daß ich beeindruckbar bin. Vielleicht versuch ich darum mit der Kamera etwas Kontrollgefühl zu erzeugen. Hier ist noch eine Aufnahme vom Schloß in Ludwigslust: Klein gemacht

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s