Christmas Kitsch Starts Rolling out

Christmas-Kitsch

Might not want to buy it, but still, it's flashy and photogenic

Advertisements

6 thoughts on “Christmas Kitsch Starts Rolling out

  1. uuuuh…. ja, eine Art Haßliebe kann ich dazu auch bestätigen: zu früh geht es auf die Nerven, der Stil als solcher auch, ABER der optische Reiz solcher Ansammlungen ist für den “Fotoblick” unwiderstehlich.

  2. Hatte mal ne Phase, wo Megaglitzer zuhause angesagt war. Mit Leuchtrentieren am Fenster und Weichnachtsmann auf dem Kaminsimms. Mußte mich gegen die Frau für den Kitsch einsetzen. Die Kinder waren begeistert und es ergab ein schönes Cocooning bei dem scheiß Wetter. Könnt ich durchaus etwas wehmütig drüber werden.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s